- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste absolventem střední nebo vysoké školy a máte alespoň teoretické zkušenosti s nástroji kvality? Chcete získat praxi v oblasti kvality ve výrobní technologické společnostech? Domluvíte se anglicky? Případně již máte zkušenosti z oblasti kvality výrobků a rádi byste se posunuly dále?
Pak hledáme právě vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá absolventy i experty na pozici:
SPECIALISTA KVALITY – vhodné i pro ABSOLVENTY
* zabezpečení zákaznické, dodavatelské nebo výrobní kvality
* využívání nástrojů kvality
* podílení se na nových projektech
* komunikace se zákazníky nebo dodavateli
* podílení se na auditech vybraných výrobků a komponentů
* zpracování reportů
* SŠ/VŠ vzdělání
* znalost nástrojů kvality
* komunikativní znalost anglického jazyky
* chuť se vzdělávat
* 5 týdnů dovolené + sick days
* Možnost využití občasného home office
* Práci v mezinárodním prostředí
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost denně využívat anglický jazyk
* Příspěvek na stravování
* Vzdělávací a jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Vhodné i pro ABSOLVENTY!
* Termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* Místo výkonu práce: Praha-východ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?