- Plný úvazek
Obsazujeme pozici Supervizor call centra
Jsme společnost ATODA Telemarkerting, spol. s.r.o. a patříme k pěti nejúspěšnějším call centrům na českém trhu. Pojďme se setkat, vzájemně se poznat a probrat možnosti spolupráce. Najdeš nás v centru Příbrami a počítáme s nástupem 1.2.2018 (dle dohody)
Co patří do náplně práce supervizora
- Organizuješ a koordinuješ činnosti pracovníků při prodeji po telefonu
- Vedeš tým (10 a více podřízených) prodejců
- Podporuješ výkonnost týmu a rozvoj jednotlivců
Co je dobré mít
- Pracovitost, energii, odvahu a humor
- Zkušenost s vedením prodejního týmu (ideálně v call centru)
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Znalost práce na PC – MS Office (hlavně MS Excel, MS PowerPoint), Outlook, internet
- SŠ vzdělání
Co je pro tebe připraveno
- Svěříme ti tým lidí
- Čeká tě zajímavé finanční ohodnocení – fixní složka mzdy + variabilní část
- A k tomu ještě zajímavé firemní benefity
Vážení zájemci, zašlete nám svůj motivační dopis a strukturovaný životopis na
e-mail: e-mail přes