- Plný úvazek
O nás
Jsme největší pojišťovnou na světě. Držíme pozici 24. nejhodnotnější značky světa a jedničky v pojišťovnictví.
Působíme ve více, než 70 zemích po celém světě a určujeme trendy pojistného trhu, na kterém fungujeme déle, než 125 let.
Jsme Allianz. Stojíme při vás i jako zaměstnavatel.
Staňte se součástí přátelského týmu, který dělá velké věci. Nabízíme moderní produkty, kvalitní servis a zakládáme si na vztazích s klienty.
Vaše kariéra v Allianz, napříč různými obory, začíná zde!
Co bude Vaší náplní práce?
Do našeho týmu obchodního controllingu hledáme nového kolegu / kolegyni. Baví Vás práce s daty, tabulky, přemýšlení nad výstupy a jejich vyhodnocení?
Pak neváhejte reagovat na tuto pracovní příležitost. Přinese Vám možnost rozvoje a poznáte dynamické prostředí pojišťovny, a to i v mezinárodním měřítku.
- Datová podpora vedení obchodu i ostatních členů týmu
- Automatizace a optimalizace hromadného zpracování dat
- Vizualizace dat a tvorba reportů především v MS Excel, MS PowerPoint
- Návrh, kalibrace a vyhodnocování motivačních akcí a soutěží
- Samostatná komunikace s interními zákazníky poptávajícími konkrétní reporty a analýzy z oblasti obchodu; po smlouvách i manažersky
- Uživatelská správa a testování Software prohlížeče obchodních výsledků
Jak si Vás představujeme?
- Máte vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického, matematického nebo IT směru
- Znáte metody hromadného zpracování dat a Access, Oracle, SAS, Power BI apod.
- Máte expertní znalost práce v MS Excel
- Předchozí praxe na obdobné pozici je výhodnou
- Vládnete angličtinou na dostatečné úrovni pro občasnou komunikaci s kolegy mimo ČR
- Chcete pracovat samostatně i v týmu
- Po pochopení datových struktur chcete hrát roli v ekonomickém rozhodování a vyjednávání
- Hledáte řešení pro obě strany i detailní důvod odchylky
- Dokážete se časově přizpůsobit zpracování požadovaných úkolů, zvláště v období závěrek
- Přemýšlíte kriticky o svých vstupech a výstupech
Co Vám nabízíme?
- Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
- Fajn kolektiv, v němž funguje spolupráce, pomoc a otevřenost
- Možnost prezentovat výsledky analýz také vně oddělení
- Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
- 5 týdnů dovolené, až 5 Sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
- Možnost občasné práce z domova a dotovanou jídelnu v budově
- Bonusovou složku, Cafeterii, , Multisport kartu, výhodné telefonní tarify, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
- Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
- Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání
Nástup
- Ihned / dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis výhradně přes naši interní platformu pomocí tohoto odkazu: https://careers.allianz.com/job-invite/40361/
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Rádi bychom Vás informovali, že v rámci dalších kroků výběrového řízení pro pozici o kterou se ucházíte, bude pro Vás automaticky vytvořen účet v našem interním systému SuccessFactors společnosti Allianz pojištovna, a.s. Pro vytvoření Vašeho účtu budou zpracovávány pouze ty osobní údaje, které jste nám sdělil/a a které jsou nezbytné pro průběh výběrového procesu. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na naší webové stránce www.allianz.cz, a to v části Ochrana osobních údajů.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Studijní volno
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti



