- 43 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jsme největší pojišťovnou na světě. Držíme pozici 24. nejhodnotnější značky světa a jedničky v pojišťovnictví.
Působíme ve více, než 70 zemích po celém světě a určujeme trendy pojistného trhu, na kterém fungujeme déle, než 125 let.
Jsme Allianz. Stojíme při vás i jako zaměstnavatel.
Staňte se součástí přátelského týmu, který dělá velké věci. Nabízíme moderní produkty, kvalitní servis a zakládáme si na vztazích s klienty.
Vaše kariéra v Allianz, napříč různými obory, začíná zde!
Staňte se součástí firmy, která dělá velké věci!
Víte, že jsme pojistili třeba Titanic, Bonda, nejdelší tunel na světě Gothard nebo jednu z nejvyšších budov světa v Kuala Lumpur v Malajsii. Vy teď můžete dělat velké věci na naší pobočce v Pardubicích.
Náš přátelsky naladěný tým uvítá někoho, kdo ožívá při možnosti komunikovat, řešit a pomáhat, ale nechce navolávat zákazníky a uzavírat obchody.
Extra body Vám dáme za:
U nás se budete těšit do práce.
No zkrátka, máme se v Allianz fajn a rádi Vaše pracovní nasazení adekvátně odměníme!
Ozvěte se nám! Výběrko u nás nebolí a rádi Vás poznáme!
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis výhradně přes naši interní platformu pomocí tohoto odkazu: https://careers.allianz.com/job-invite/36253/
Rádi bychom Vás informovali, že v rámci dalších kroků výběrového řízení pro pozici o kterou se ucházíte, bude pro Vás automaticky vytvořen účet v našem interním systému SuccessFactors společnosti Allianz pojištovna, a.s. Pro vytvoření Vašeho účtu budou zpracovávány pouze ty osobní údaje, které jste nám sdělil/a a které jsou nezbytné pro průběh výběrového procesu. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na naší webové stránce www.allianz.cz, a to v části Ochrana osobních údajů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.