- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
MY VŠICHNI JSME OKAY ROSTEME A ROZŠIŘUJEME NAŠE ŘADY, PROTO MÁME PLNO NOVÝCH A ZAJÍMAVÝCH POZIC! TAK NEVÁHEJ A PŘIHLAS SE!
• odborné i personální vedení pracovníků skladu
• samostatná organizace činnosti směny
• motivace a podpora týmu včetně poskytování průběžné zpětné vazby
• trvalá snaha o zlepšení efektivnosti provozu distribučního centra
• komplexní přehled nad tokem zboží v reálném čase
• dohled nad dodržováním pravidel BOZP
• přímá spolupráce s vedením distribučního centra
• SŠ vzdělání
• praxe s vedením většího kolektivu podmínkou
• samostatnost
• dobré organizační a komunikační dovednosti
• silná orientace na výkon pracovníků skladu
• umění řešit složité a nenadálé situace
• znalost logistických procesů, řízení skladování a distribuce výhodou
• uživatelská znalost MS Office
• znalost SAP výhodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.