- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pro posílení našeho pracovního kolektivu na pobočce v Brně hledáme šikovného kolegu/ kolegyni na pozici Prodejce zájezdů/Teamleader – Junior.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
V sezóně
Vedení vlastního týmu prodejců zájezdů
Rozvoj a podpora týmu, zaškolení, kontrola a motivace nových kolegů
Pravidelný reporting vedoucímu prodeje
Poskytování zpětné vazby, kontrola efektivity, budování pozitivní nálady na pracovišti
Mimo sezónu
Poradenství v oblasti cestovního ruchu a dovolených
Prodej zájezdů a doplňkových služeb (cestovní pojištění, fakultativní výlety, parkování, certifikáty…atp.)
Telefonická, emailová a osobní komunikace s klienty
Práce s interním systémem, tvorba rezervací, komunikace s cestovními kancelářemi
20 % vedení lidí, 80% prodeje
Iniciativní přístup k práci, samostatné řešení svěřených úkolů; v případě výborných výsledků možnost vedení vlastního týmu
POŽADUJEME:
Nástup dohodou
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání
Zkušenosti s vedením týmu
Prokazatelnou praxi na obdobné pozici (call centrum nebo v cestovním ruchu)
Přirozenou autoritu, schopnost vést a motivovat
Proaktivní přístup, orientace na výsledek, prodejní smýšlení
Velmi dobrá orientace na internetu a PC
Dobré komunikační, prezentační a organizační schopnosti
Příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, orientace na výsledek, časovou flexibilitu
NABÍZÍME:
Hlavní pracovní poměr na dobu určitou do 15. 09. 2017, možnost další spolupráce
Průměrná mzda 25 000 – 30 000,– Kč/měsíc (základní mzda + motivační odměňovací systém)
Zaměstnání u leadera v cestovním ruchu
Přesčasy se proplatí nebo použijí na náhradní volno
Zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy např. (zvýhodněné ceny jazykových a vzdělávacích kurzů, vstup do fitness, do solné jeskyně, na masáže, na kosmetiku, zvýhodněné ceny na dovolenou atd.)
Lokalita: Brno
Typ smluvního vztahu: Práce na plný úvazek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.