- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Staň se součástí úspěšné a na trhu dlouhodobé fungující personální společnosti. Právě teď hledáme nového schopného kolegu se zodpovědným a pozitivním přístupem na post Team Leadera do moderního skladu našeho předního klienta.
• koordinace cca 60 lidí na směně
• úzká spolupráce se shift leadery a dalšími pracovníky během směny
• dobrá znalost práce na PC – MS Office (Excel) podmínkou
• zpracování potřebné dokumentace
• spolupráce s account managerem na podpisech smluv, nástupech pracovníků apod.
• podílení se na školení BOZP a PO
• administrativa a reporting nadřízenému
• SOŠ/SŠ vzdělání
• zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
• aktivní znalost českého jazyka
• komunikativní znalost anglického jazyka - komunikace se zahraničními pracovníky
• dobrá znalost práce na PC – MS Office
• organizační a komunikační dovednosti
• spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, flexibilita
• práce na hlavní pracovní poměr
• příjemné pracovní prostředí
• přátelský kolektiv
• zajímavé platové ohodnocení + bonusy
• možnost profesního růstu
• ubytování zajištěné
• doprava přímo na pracoviště
• stravenky, kantýna na pracovišti
• nástup možný ihned nebo dohodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.