- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

Do našeho týmu v Olomouci hledáme pozitivního a energetického kolegu/kolegyni na pozici administrativa/obchod.
Chceš pracovat s lidmi, máš obchodního ducha, nebojíš se mluvit s cizími lidmi? Tah na branku, efektivita, samostatnost a příjemné vystupování je pro tebe samozřejmost? Oceníme obchodní dovednosti, ale i úplného nováčka mimo obor, kterého vše rádi naučíme. Pro jednodušší adaptaci podpora fixním příjmem.
JSME ČESKOU NEZÁVISLOU PORADENSKOU SPOLEČNOSTÍ S CELOREPUBLIKOVOU PŮSOBNOSTÍ.
Od r. 2001 poskytujeme služby převážně v oblasti osobních financí. Naše finanční poradce vedeme k zabezpečování komplexních finančních služeb a vytváření dlouhodobých rovnovážných partnerských vztahů s klientem.
Administrativa
Servis klientů k jejich maximální spokojenosti
Nastavení a realizace cílů našich klientů ve finančních produktech
Práce s novými klienty
Prezentace možností ze světa financí
Uzavírání obchodních případů
Vzdělání min. SŠ zakončené maturitní zkouškou
Trestní bezúhonnost
ŘP. sk. B – vlastní auto
Orientace na výsledek a schopnost pracovat v dynamickém prostředí
Maximální samostatnost a flexibilita
Spolehlivost
Preciznost a vytrvalost
Dobré organizační a vyjednávací schopnosti
Empatie
Garantovaný výdělek ve zkušební době + odměny z prodeje
Flexibilní pracovní doba
Do Tvého startu fixní plat, odměny za vlastní práci, provize, odměna za výkon v týmu, soutěže, další bonusy
Zajištěnou klientelu
Callcentrum a jiné zdroje schůzek vždy k dispozici
Možnost karierního růstu samozřejmostí
Mladý a perspektivní kolektiv
Firemní akce – teambuildingy, večírky, školení
Úplná dotace na vlastní telefon, notebook
Výplata/ohodnocení vždy k prvnímu dni v měsíci
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?