Pracovník administrativy / obchodu
Náplň pozice – vyřizování administrativy spojené s prodejem, fakturace, komunikace (především e-mailově) se zahraničními zákazníky e-shopu a jejich podpora. Dále obsluha e-shopu a doplňování nových produktů.
Požadujeme:
- Německý jazyk – slovem a písmem, výhodou základy anglického jazyka
- Dobré uživatelské znalosti v ovládání PC, znalost zejména MS Excel, Word, výhodou znalost tvorby grafických programů, ES Pohoda
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti
- Mzda po zapracování od 18 500 Kč
- 2 dny dovolené navíc
- Příspěvek na stravné 56 Kč / den
- 2 x ročně odměny v závislosti na výkonu firmy
- Dle dohody možno přizpůsobit pracovní dobu dojezdu – 1 směna
- Školení zvyšující Vaše dovednosti
- Nákup ve firemní prodejně se slevou
Životopisy zasílejte e-mailem na adresu