Koordinátor/ka, supervisor/ka - Plzeňsko

Plzeň
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme společnost zabývající se kontrolou kvality v automobilovém průmyslu s působností po celé ČR. Do našeho týmu v pobočce na Plzeňsku hledáme kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor/ka, Supervisor/ka.

Náplň práce:

  • Podpora při zajištění realizace projektů (třídící a kontrolní práce)
  • Spolupráce při náboru pracovníků a jejich zaškolování
  • Zajištění startu nových projektů
  • Kontrola běžících projektů
  • Kontrola pracovníků na projektech, aktivní vedení a motivování pracovníků
  • Komunikace se zákazníkem, ověřování spokojenosti zákazníka
  • Podpora při řešení vzniklých problémů a reklamací

Co od Vás očekáváme:

  • Základní znalost automobilového průmyslu
  • Zkušenosti s vedením pracovníků výhodou
  • Základní znalosti v oblasti kvality nebo projektového řízení velkou výhodou
  • Komunikativní znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ) výhodou ne podmínkou
  • Základní znalost MS Office
  • Spolehlivost, komunikativnost, schopnost samostatné práce
  • Ochota k manuální (kontrola výrobků) i administrativní práci
  • Řidičské oprávnění skupina B
  • Časová flexibilita

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovnní úvazek dle vzájemné domluvy
  • Zajímavou a perspektivní práci
  • Možnost profesního růstu v rámci automobilového průmyslu
  • Možnost zajištění ubytování, příspěvek na dopravu
  • Služební telefon, možnost služebního automobilu
  • Náborový příspěvek za doporučení pracovníka
  • Systém firemních benefitů
  • Bonusové prémie

Benefity

  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Zahraniční pracovní cesty

Sídlo firmy

TOP Control s.r.o.
Hanychovská 328/10
460 07 Liberec

IČO: 25473859
Datová schránka: wcr7qei
Další informace:
GPS: 50.758637,15.043903,
S-JTSK: -689083.54 -974861.16, RUIAN: 23768860

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.