- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte ve svém životopise uvedenou zkušenost s prodejem produktů ve strojírenství, VŠ vzdělání a pokročilou znalost angličtiny? Pak jej použijte jako vstupenku do výběrového řízení na pozici, kterou obsazujeme pro špičkovou výrobní strojírenskou společnost na Plzeňsku. Hledáme super parťáka s obhodním duchem do našeho týmu:
JUNIOR SALES MANAGER WITH ENG (35 - 38.000 Kč fix + provize)
* Příprava podkladů pro obchodní jednání
* Komunikace se stávajícími zákazníky na již probíhajících zakázkách
* Vyhledávání nových obchodních příležitostí
* Cenové vyjednávání, tvorba nabídek, kalkulace, příprava smluv
* Kooperace s obchodním i technickým týmem
* Reporting vedení
* min SŠ vzdělání (technický směr výhodou!)
* Komunikativní znalost AJ slovem i písmem - denní využití
* Praxi z obdobné pozice ve výrobní společnosti
* Technický background
* Dobrou znalost MS Office
* Reprezentativní vystupování, zodpovědnost a zápal pro obchod
* Ochotu cestovat na občasné zahraniční cesty
* ŘP sk. B
* Flexibilní pracovní dobu
* Práci se špičkovými technologiemi + moderní pracovní protředí
* Týden dovolené navíc
* Příspěvky na stravování
* Mobilní telefon, notebook
* Příspěvky na životní/penzijní pojištění
* Jazykové a vzdělávací kurzy
* Volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: Plzeň
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?