- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme kvalifikovaného a zkušeného manažera zakázek v dopravních stavbách, který se připojí k našemu týmu! Tato pozice zahrnuje řízení a koordinaci stavebních projektů od počáteční fáze až po dokončení. Ideální kandidát má silné organizační schopnosti, schopnost řídit týmy a výbornou znalost stavebních postupů.
Pokud si říkáte, že to jste určitě vy, tak nám pošlete životopis a pracujte jako:
MANAŽER DOPRAVNÍCH PROJEKTŮ (70-110.000 Kč)
* Řízení celého průběhu projektu až po závěrečné předání
* Komunikace s projektanty a dodavateli
* Vedení jednání, kontrolních dnů a TDI
* Zodpovědnost za dodržování technologických postupů, kvality, BOZP a termínů
* Řádné vedení náležité dokumentace a reporting
* Vzdělání ve stavebním oboru
* Výbornou znalost problematiky silničních staveb
* Notnou dávku zodpovědnosti a samostatnosti
* Řidičský průkaz sk. B
* Praxi v řízení staveb a vedení lidí
* Služební auto
* 13. a 14. plat
* 25 dnů placené dovolené
* Telefon
* Notebook
* Pružná pracovní doba
* Vlastní organizace náplně práce
* Individuální rozvržení pracovní doby
* Příspěvek na PP/ŽP
* Možnost občasné práce z domu
* Podíl na zisku firmy
* Možnost spolupráce na ŽL
* Vzdělávací kurzy a školení
* Firemní akce
* Bonusy / prémie
* Příspěvek na stravování
* Přátelské prostředí
* Lokalitu: okres Jičín

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.