- Zkrácený úvazek
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšných řetězců prodejen Office Shoes a Destroy stores v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.
Termín nástupu: ihned nebo 7. října 2019
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz
Pracovní náplň:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- práce vhodná i pro absolventy
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- dobrá vyjadřovací schopnost
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk – základy
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- motivující finanční ohodnocení 21000,– Kč /měsíc
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,– Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Vánoční poukázky (výroční bonusy), Finanční prémie – odměny
Těšíme se na novou posilu našeho týmu! :-)
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.