- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes a DESTROY v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.
Termín nástupu: ihned nebo 2. října 2023
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zpracování zásilek, příprava a expedice zboží do hlavního skladu (balení balíků)
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)
- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků, produktová školení
- motivující finanční ohodnocení 24500,- Kč/měsíc (nástup) v hrubém, po zaškolení růst mzdy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení Tommy Hilfiger/Timberland)
- výroční finanční bonus
- vánoční poukázky pro odběr firemního zboží zdarma
- příspěvky na sport/volný čas
- možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma
- výborná dopravní obslužnost - pracoviště přímo na stanici metra, tramvaj v okolí, vlak nedaleko :-)
- kuchyňka k dispozici, hrazené občerstvení na pracovišti (káva, espresso, čaj nebo jiné dle dohody)
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.