- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme hrdí na to, že se nám podařilo napříč všemi kontinenty vybudovat jedinečnou síť poboček a kanceláří. Pro naše klienty zařizujeme vše, co souvisí s pronájmem nejen bytů ale hlavně nebytových prostor, jako jsou třeba co-worková centra a jiná work-space řešení.
Naše brněnské sídlo najdete v krásném, moderním kancelářském komplexu Spielberk Office Centre. Jediné, co nám tady momentálně schází, je vedoucí recepce neboli Community Manager.
Hlavními úkoly Community Managera je:
Starat se o naši recepci – hledáme člověka, kterému zkrátka nic neunikne. Ve věcech má vždy pořádek a organizace je jeho druhé jméno.
Sjednávat klientům řešení na míru – proto potřebujeme někoho, kdo umí krásně komunikovat, aby dokázal co nejlépe pochopit potřebu každého našeho zákazníka a podle toho nabídnout adekvátní řešení z naší nabídky.
Práce dále obnáší:
Zcela jistě na této pozici uplatníte zkušenosti ze zákaznického servisu, nebo z recepce.
Hledáme někoho, kdo nám ukáže, že v něm třímá obchodní duch.
Protože budete důležitým článkem, který povede tým lidí, a navíc budete přímo jednat s našimi klienty, je pro nás důležité elegantní vystupování, smysl pro takt a znalost etikety, protože to je podle nás základním stavebním kamenem správné komunikace.
Nakonec potřebujeme najít někoho, kdo umí plynule a bez obtíží komunikovat anglicky na reprezentativní úrovni, protože jsme nadnárodní firma a angličtina je u nás na denním pořádku.
Jestli vás taková práce láká, tak mi pošlete životopis na e-mail e-mail přes
, nebo klikněte na ''odpovědět'' a já se Vám ozvu. Těším se na Vás!Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?