- Plný úvazek

Naším klientem je zavedená výrobní společnost, která hledá do svého týmu kvalitářů kolegu/yni se zkušenostmi v náročných situacích.
Vaším úkolem bude:
Řešení zákaznických reklamací a tvorba 8D reportů použitím nástrojů kvality
Evidence nákladů spojených s reklamacemi
Správa zákaznických portálů
Tvorba a aktualizace referenčních vzorků
Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení (logistika, nákup, výroba, technologie)
Tvorba analýz a prezentací v rámci všech oblastí kvality
Vzorkování vůči zákazníkovi
Optimalizace procesu plánování kvality včetně spolupráce na aktualizaci FMEA
Tvorba a aktualizace kontrolních plánů výrobků včetně pracovních a kontrolních instrukcí
Navrhování preventivních opatření k zajištění požadované kvality a jejich následná implementace, kontrola dodržování
Účast na interních a zákaznických auditech
Co se od Vás očekává:
Aktivní znalost německého a anglického jazyka pro použití v automotive prostředí
Zkušenosti na stejné pozici v automotive min. 2 roky
Znalost požadavků na systém kvality a nástrojů kvality
Praktická znalost Ishikawa, 5WHY, MSA, SPC, FMEA, PPAP
Vysoká úroveň a zkušenost s komunikací se zákazníky z pozice Tier1 dodavatele
Organizační schopnosti, Time management
Ochota ke služebním cestám do zahraničí (pravidelné návštěvy zákazníků – 1× měsíčně)
Profesionalita, Samostatnost, Spolehlivost, Zodpovědnost, Flexibilita
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?