- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chateau Monty SPA Resort, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Pracovní doba: dle rozpisu směn. Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence administrativních záležitostí týkající se recepce; motivace týmu k dosažení plánovaných výsledků, kontrola nad zpracováním rezervací, kontrola hotelových pokojů (dodržování standardu), kontrola evidence hostů, kontrola plánů směn, zvyšování produktivity práce, plní další pracovní úkoly uložené nadřízeným, které jsou v souladu se sjednaným druhem práce. Požadujeme: minimálně střední odborné vzdělání s maturitou, spolehlivost, schopnost samostatné práce, dobré komunikační schopnosti, silné komunikační schopnosti, schopnost řídit a motivovat podřízené, osobnost zvládající práci pod tlakem, příjemný vzhled a vystupování, pokročilá znalost práce s PC (MS Office, hotelové systémy výhodou), nutná znalost cizích jazyků podmínkou (NJ nebo RJ), všeobecný přehled, dostatečná praxe na úseku FO ve vedoucí pozici. Nabízíme: práce v hotelu s celoročním provozem, příjemnou atmosférou a v centru Mariánských Lázních, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční odměny, poskytujeme zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 10:00–17:00 h) anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.