- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme rodinná firma sídlící v srdci Ostravy. Specializujeme se na poskytování komplexních účetních a poradenských služeb pro firmy i jednotlivce. Naším hlavním cílem je stát se spolehlivým partnerem, který našim klientům umožní soustředit se na růst jejich podnikání, zatímco my se postaráme o papírování.
Věříme, že úspěch každého podnikání je postaven na skvělém týmu lidí, kteří se vzájemně podporují a inspirují. Proto si zakládáme nejen na odborné kvalitě, ale také na příjemné atmosféře, kde se každý cítí dobře. Naše kancelář je místem, kde se snoubí profesionalita s přátelským přístupem a spolupráce je na prvním místě. Nejde nám jen o čísla – jde nám o budování dlouhodobých vztahů, a to nejen s našimi klienty, ale i mezi námi jako kolegy.
Pokud hledáte místo, kde bude Váš názor důležitý a kde máte prostor pro realizaci svých nápadů, přidejte se k nám!
Hledáme samostatnou účetní/ho s praxí na plný úvazek, která/ý se chce stát součástí našeho týmu.
Kompletní vedení účetnictví nebo daňové evidence pro svěřené klienty
Spolupráce při roční uzávěrce s hlavní účetní a auditory – pečlivost je u nás klíčová
Zpracování podkladů pro přiznání k DPH a komunikace s příslušnými úřady
Pravidelná komunikace s klienty – budete jejich spolehlivým partnerem
Práce v účetním softwaru Money S3/POHODA a využívání moderních nástrojů pro efektivní zpracování účetnictví
Možnost podílet se na optimalizaci procesů a zjednodušování práce
Pravidelná školení a rozvoj, abyste mohli profesně růst
Samostatného a pečlivého člověka, kterého baví práce s čísly a má smysl pro detail
Kolegu/kolegyni, na kterého je spoleh a který zapadne do našeho týmu
Někoho, kdo se rád učí nové věci a chce se dál profesně posouvat
Praxi min. 2 roky na obdobné pozici
Znalost práce na PC (MS Office)
Výhodou je zkušenost s programy Money S3 nebo Pohoda – rádi Vás ale naučíme vše potřebné
Moderní a příjemné pracovní prostředí
Přátelský tým, kde si ceníme otevřené komunikace
Možnost profesního rozvoje – školení, workshopy a vzdělávání
Flexibilní pracovní dobu a občasnou práci z domova
Férové finanční ohodnocení a finanční bonusy
5 týdnů dovolené a sickdays
Stravenkový paušál
Firemní akce
Kafetérie
Pokud Vás účetnictví baví a chcete se stát součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!
Tým ELIDO

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.