- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Hilti byla založena a v lichtenštejnském Schaanu a stále zde sídlí. Naši zaměstnanci po celém světě přispívají ke zlepšení produktivity, bezpečnosti a udržitelnosti ve stavebnictví. K dosažení těchto cílů využíváme naše produkty, software a služby.
Zvyšujeme produktivitu, bezpečnost a udržitelnost ve stavebním průmyslu díky tomu, že poskytujeme inovativní nářadí, technologie, software a služby. Jako tým 34 000 zaměstnanců ve více než 120 zemích tvoříme jedinečnou firemní kulturu založenou na uznání hodnot každého člena týmu. V Hilti neustále objevujeme nové příležitosti, využíváme svůj potenciál, přebíráme zodpovědnost za svůj rozvoj a budujeme dlouhodobou kariéru.
Dáme vám plnou odpovědnost včetně vlastního portfolia zákazníků, kterými mohou být specialisté v oboru, projektoví manažeři nebo majitelé či členové vedení stavebních firem. Od začátku vaší kariéry v Hilti vám budeme důvěřovat, že uděláte vše pro dosažení vynikajících výsledků. Vynaložte snahu a my vás odměníme bezkonkurenčním programem vzdělávání a příležitostmi k rozvoji i kariérnímu růstu, ihned jak budete připraven na další výzvu.
Náš obchodní model představuje přímý prodej s profesionálním poradenstvím. To zahrnuje vyhrnutí si rukávů při předvádění inovativních Hilti produktů. Využití správné argumentace při vysvětlování přidané hodnoty našeho nejmodernějšího softwaru, služeb a následného servisu charakteristického pro značku Hilti. Zdaleka se nejedná o neohlášené a nevítané jednorázové návštěvy, ale o dlouhodobé udržování vztahů s vnímavými zákazníky a pomoc při hledání řešení, které jim přinese nejvyšší přidanou hodnotu.
Mezi hlavní zodpovědnosti obchodního poradce patří:
Pokud je pro Vás podstatný nejen profesní, ale i osobní rozvoj, tak je Hilti určitě správná volba. Vážíme si zkušených profesionálů i absolventů. Díky propracovanému systému školení a intenzivní týmové spolupráci umíme zkušenosti sdílet a rychle začlenit nově příchozí členy týmu.
Další benefity:
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.