Vedoucí odd. stavební kontroly a právní odboru výstavby

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 12. 9. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího, oddělení stavební kontroly a právní odboru výstavby
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 12 (tarifní plat v rozmezí od 27 250,--Kč až 40 120,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 5 576,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,--Kč do 21 000,--Kč.. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

-          splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky

požadované vzdělání:

Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe podle zákona č. 283/2011 Sb., stavební zákon splňuje:

a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,

b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,

c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,

d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo

e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.

požadované znalosti: znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a prováděcích vyhlášek a zákona č. 283/2021Sb., stavební zákon

požadovaná praxe: praxe v oboru stavebnictví výhodou

další dovednosti, schopnosti: dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost komunikace s občany, znalost práce na PC

Hlavní náplň práce

výkon stavebního dozoru, vedení řízení o odstranění stavby, vedení řízení dodatečném povolení stavby, vedení řízení o přestupcích dle stavebního zákona, vyřizování dotazů soudu a jiných správních orgánů, vydávání výzev o zjednání nápravy včetně kontroly plnění, konzultace s klienty, zpracování předkladů pro nadřízený orgán atd.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

-          splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení stavební kontroly a právní“

Nabídky zasílejte nejpozději do 1. 10. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


 
Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
Jobsyno Global s.r.o. | Jobsyno Global s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 59 999 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
CigDus s.r.o. | CigDus s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 110 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
CigDus s.r.o. | CigDus s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Arte spol.s r.o | Arte spol.s r.o | Dolní Měcholupy, Praha Dolní Měcholupy, Praha
  • 33 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. listopadu
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • do 43 346 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. září
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • do 38 615 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Královéhradecký kraj | Královéhradecký kraj | Hradec Králové Hradec Králové
  • 27 250 – 40 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. července
Správa služeb hlavního města Prahy | Správa služeb hlavního města… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 26 680 – 28 570 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 40 554 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. července
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 40 554 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 40 554 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 40 554 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
Město Česká Třebová | Město Česká Třebová | Česká Třebová Česká Třebová
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
Město Starý Plzenec | Město Starý Plzenec | Starý Plzenec Starý Plzenec
  • 23 390 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. března
Město Nasavrky | Město Nasavrky | Nasavrky, Chrudim Nasavrky, Chrudim
  • 24 790 – 35 770 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. ledna
Město Loket | Město Loket | Loket, Sokolov Loket, Sokolov
  • od 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. května
Město Loket | Město Loket | Loket, Sokolov Loket, Sokolov
  • do 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. července
Město Spálené Poříčí | Město Spálené Poříčí | Spálené Poříčí Spálené Poříčí
  • od 15 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. června
Statutární město Olomouc | Statutární město Olomouc | Olomouc Olomouc
  • 29 400 – 43 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. října
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Cheb Cheb
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
ZLINER s.r.o. | ZLINER s.r.o. | Louky, Zlín Louky, Zlín
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IMPRO nábytek s.r.o. | IMPRO nábytek s.r.o. | Těrlicko Těrlicko
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
G.O.O.S.E. & Co, a.s. | G.O.O.S.E. & Co, a.s. | Točná, Praha Točná, Praha
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Remarkplast Services s.r.o. | Remarkplast Services s.r.o. | Bohuslavice, Prostějov Bohuslavice, Prostějov
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ředitelství silnic a dálnic s. p., FORMIC CONSTRUCTION s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Městská část Praha 3, JISTU recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., EKOSPOL a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, PORR a.s., KLIFA s.r.o., Skanska a.s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Grafton Recruitment s.r.o., Věra Pietrasová, ManpowerGroup s.r.o., Business talent, s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., WIEDEN s.r.o., JOBSTART s.r.o., CigDus s.r.o., Policejní prezidium České republiky, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Slavomír Kofroň, Arte spol.s r.o, OHLA ŽS, a.s., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., ADECCO spol.s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., ALSUS s.r.o., Engel & Völkers, Šetelík Oliva s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Vedoucí týmu / Team leader, Obsluha strojů, Řidič / Řidička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Konzultant / konzultantka IT, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Správce / správkyně IT, Dělník / Dělnice, Tesař / Tesařka, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Truhlář / Truhlářka, Zedník / Zednice, Architekt / Architektka, Geodet / Geodetka, Mistr / Mistrová, Montážník / Montážnice, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Realitní makléř / makléřka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Strojník / Strojnice, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Support IT, Specialista / Specialistka digitalizace a IT ve stavebnictví, Konzultant / Konzultantka v technických oborech

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Krč, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Nové Město, Praha, Stodůlky, Praha, Holešovice, Praha, Kamýk, Praha, Horní Počernice, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Celá ČR, Dolní Měcholupy, Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT