- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Jsi mistrem multitaskingu s vášní pro bezproblémovou komunikaci?
Hledáme talentovaného jedince, který se ujme role Specialisti na komunikaci v kanceláři, kde budete srdcem naší kanceláře. Jako nejlepším prostředníkem mezi našimi klienty a interními týmy budete bez námahy žonglovat s telefonními hovory, koordinovat schůzky a poskytovat výjimečnou administrativní podporu.
Pokud se Vám daří v rychle se měnícím prostředí a rádi jste „go to person“ pro efektivní komunikaci, toto je perfektní příležitost, jak předvést svůj talent a mít trvalý dopad!
Práci na HPP
Plat v rozmezí 30 000 – 50 000 Kč
Lákavý balíček odměn a bonusů za výkony
Karierní posun až na manažerské pozice
Multisport karta na Vaše sportovní aktivity
Vynikající MHD dostupnost
Náborový příspěvek – doporuč kamaráda 20 000 Kč
Pohodový tým, který se rád setkává i mimo kancelář
Vlastní organizaci práce
Školení
Nástup možný ihned
Organizovanou osobu, která si umí naplánovat svůj pracovní čas
Dobré komunikační schopnosti
Základní znalost PC
Ukončené SŠ – minimálně výuční list
Nemáš žádnou praxi nebo chceš změnit obor? Nevadí, rádi Tě vše naučíme!
Správa zákaznických dotazů
Poskytovat obecnou kancelářskou podporu
Asistence s prodejní činností
Přidejte se k nám a buďte v čele spojení v našich kancelářských operací! Zašlete nám svůj životopis skrze odpovědní formulář a rádi se s Vámi spojíme. 😊
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?