- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
💸 Peníze sice nejsou ta nejdůležitější věc v životě, ale ovlivňují všechno, co je důležité 🌍, proto bychom se k nim podle toho měli chovat. Přesně z toho důvodu pomáháme lidem efektivně pracovat s penězi 💪, aby i díky tomu mohli žít životy podle jejich představ ✨.
Hledáme právě Tebe, pokud:
✨ Máš skvělé komunikační dovednosti a rád/a buduješ pevné vztahy s lidmi
✨ Toužíš se neustále měnit a posouvat své osobní hranice
✨ Máš ambice ovlivnit svůj příjem a kariérní růst
✨ Rád/a poznáváš nové lidi a vytváříš si vlastní značku
✨ Nezáleží na tom, zda máš zkušenosti z – důležité je, že jsi odhodlaný/á učit se a růst s námi
🔹 Akvizice nových klientů – objevuj nové příležitosti a rozšiřuj naši klientskou základnu
🔹 Budování a vedení týmu – staň se vedoucím, který inspiruje a podporuje své kolegy
🔹 Vysoká autonomie – rozhoduj o svých projektech a směru své práce
🔹 Vlastní rozvoj – pořádáme školení, mentoring a podpora pro Tvůj růst
🔹 Flexibilní pracovní doba – organizuj si čas podle svých potřeb
🔹 Možnost otevřít vlastní kancelář a budovat svůj vlastní tým s možností výdělku až 450 000 Kč měsíčně
🌟 Podpora a zaškolení – nikdy nejsi na to sám/sama, máme pro Tebe mentora/mentorku
🌟 Přátelský kolektiv – pracuj v inspirativním a veselém prostředí
🌟 Atraktivní benefity – finanční bonusy, kariérní růst, firemní akce, vzdělávací kurzy a mnoho dalšího
🌟 Stabilita a důvěra – spravujeme 2 miliardy Kč v investicích a spolupracujeme s desítkami pojišťoven
🔸Řidičský průkaz – práce zahrnuje cestování, auto je Tvůj nástroj
🔸 Přátelská povaha a schopnost budovat důvěru
🔸 Elán do práce a ochota učit se nové věci
🔸 Zkušenosti s vedením týmu jsou výhodou, ale není podmínkou
🔸 Smysl pro diskrétnost a individuální přístup ke klientům
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?