- Plný úvazek

Pro našeho klienta, výrobní společnost s dlouhodobou tradicí a stabilním zázemím, hledáme vůdčí osobnost na pozici MANAŽER VÝVOJE A KVALITY.
Co Vás na této pozici čeká:
Vedení malého týmu vývoje a kvality.
Řízení a aktivní participace v rámci procesů vývoje nových výrobků, jejich testování a inovace.
Zodpovědnost za korektnost vývojových procedur a dokumentace.
Iniciace a dohled na novými a probíhajícími projekty.
Zodpovědnost za vybrané kategorie produktů, jejich receptury a specifikace.
Identifikace příležitostí pro zlepšení procesů a zavádění osvědčených postupů.
Nastavení nových strategií v oblasti vývoje výrobků a kvality ve spolupráci s vedením společnosti.
Co se od Vás očekává:
Alespoň SŠ vzdělání s maturitou v oboru potravinářství, živočišné výroby nebo výroby krmiv.
Minimálně 5 roků praxe v oblasti vývoje výrobků a/nebo kvality ve výrobní společnosti.
Znalost legislativních a zákaznických požadavků v oblasti vývoje a kvality výrobků v potravinářském průmyslu.
AJ jazyk na komunikativní úrovni.
Zkušenost s vedením týmu podmínkou.
Stabilní a odolná osobnost, týmový hráč.
Proaktivita, velmi dobré organizační schopnosti, analytický způsob myšlení, motivace k neustálému zlepšování a změnového řízení.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Pružná pracovní doba.
Karta Multisport.
Občerstvení na pracovišti.
Příspěvek na stravování.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Vysoká míra podpory pro rozvoj a vzdělávání zaměstnanců.
Práce ve stabilním a přátelském kolektivu.
Zaměstnavatel s dlouhodobou tradicí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?