- 33 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost AP INVESTING se specializuje na dozorování, přípravu, povolování a kolaudaci staveb, včetně správy dotační agendy a zadávání veřejných zakázek.
Vysvětlení pojmu správce stavby • správa procesů v průběhu výstavby nové technologie kalového hospodářství na ČOV v Brně • finanční objem stavby cca 3 miliardy Kč • zastupování investora při jednáních se zhotoviteli, projektanty a provozovateli • hlídání kvality realizace prací • zahájení prací 06/2024, ukončení stavebních prací 03/2027, plus 12 měsíců zkušební provoz • a další Náplň práce asistenta/ky • Zajištění podkladů správce stavby, • pomoc při řízení procesů a vztahů mezi všemi účastníky stavby • Svolávání a organizační příprava jednání • Příprava zápisů z jednání • Archivace dokladů správce stavby • Chystání podkladů nákladů a řízení času na projekt • Koordinace a kontrolní činnost mezi jednotlivými členy správce stavby • Pomoc při krizovém řízení v případě nenadálých událostí, • komunikace s investory, projektanty i příslušnými orgány státní správy
Základní předpoklady • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření – vhodné i pro absolventy • v případě jiného zaměření SŠ/VŠ – nutné vnímání technických pojmů • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), • řidičský průkaz sk. B, • spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost a ochotu učit se novým věcem
Benefity • zaměstnanecký poměr (HPP, i zkrácený úvazek), po domluvě je možná i jiná forma (při studiu), • zajímavé finanční ohodnocení včetně výhod a bonusů, • vzdělávací kurzy a školení dle Vašeho výběru, • zaškolení zkušenými spolupracovníky, • 5 týdnů dovolené, • firemní benefity (společné firemní akce, flexibilní pracovní doba, stravenkový paušál, mobilní telefon, penzijní připojištění), • přátelský kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?