- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost AP INVESTING se specializuje na dozorování, přípravu, povolování a kolaudaci staveb, včetně správy dotační agendy a zadávání veřejných zakázek.
Vysvětlení pojmu správce stavby • správa procesů v průběhu výstavby nové technologie kalového hospodářství na ČOV v Brně • finanční objem stavby cca 3 miliardy Kč • zastupování investora při jednáních se zhotoviteli, projektanty a provozovateli • hlídání kvality realizace prací • zahájení prací 06/2024, ukončení stavebních prací 03/2027, plus 12 měsíců zkušební provoz • a další Náplň práce asistenta/ky • Zajištění podkladů správce stavby, • pomoc při řízení procesů a vztahů mezi všemi účastníky stavby • Svolávání a organizační příprava jednání • Příprava zápisů z jednání • Archivace dokladů správce stavby • Chystání podkladů nákladů a řízení času na projekt • Koordinace a kontrolní činnost mezi jednotlivými členy správce stavby • Pomoc při krizovém řízení v případě nenadálých událostí, • komunikace s investory, projektanty i příslušnými orgány státní správy
Základní předpoklady • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření – vhodné i pro absolventy • v případě jiného zaměření SŠ/VŠ – nutné vnímání technických pojmů • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), • řidičský průkaz sk. B, • spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost a ochotu učit se novým věcem
Benefity • zaměstnanecký poměr (HPP, i zkrácený úvazek), po domluvě je možná i jiná forma (při studiu), • zajímavé finanční ohodnocení včetně výhod a bonusů, • vzdělávací kurzy a školení dle Vašeho výběru, • zaškolení zkušenými spolupracovníky, • 5 týdnů dovolené, • firemní benefity (společné firemní akce, flexibilní pracovní doba, stravenkový paušál, mobilní telefon, penzijní připojištění), • přátelský kolektiv

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.