- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Jsme mezinárodní potravinářská firma Hügli Food s. r. o, Zásmuky, zaměřená na výrobu širokého sortimentu potravinářských výrobků ve formě suchých (dehydratovaných) směsí – ať už jsou to polévky, omáčky, bujóny, předkrmy, dezerty nebo i hotová jídla.
Hledáme nového kolegu na pozici ÚDRŽBÁŘ – SPRÁVA BUDOV! Pokud jste technického zaměření, baví Vás pečovat o budovy nebo zeleň, pak se nám ozvěte. Nástup možný IHNED!
Staňte se součástí naší dlouholeté tradice v potravinářské výrobě, stačí jen zaslat životopis.
* správa a údržba budov
* plánování a provádění servisu na technologiích budov
* péče o zeleň v areálu podniku
* podpora při instalaci nových linek ve výrobě, účast na servisních úkonech
* technické vzdělání
* manuální zručnost, technické myšlení, pečlivost, samostatnost, spolehlivost
* zdravotní způsobilost pro práci v potravinářství
* schopnost přijímat nové poznatky, samostatnost
* předchozí zkušenost ve výrobní společnosti nebo potravinářské výrobě výhodou
* náborový příspěvek 20.000 Kč
* práce na HPP – JEDNOSMĚNNÝ PROVOZ (ranní: 6:00-14:00), smlouva na dobu neurčitou
* pravidelná roční valorizace mezd
* roční bonus
* věrnostní bonus – zahrnutý také v měsíční mzdě
* stabilní práce ve stále se rozvíjející společnosti a v rozšiřujícím se týmu
* odměna za doporučení nového zaměstnance až 20.000 Kč
* silné finanční zázemí nadnárodní společnosti
* 25 dnů dovolené za kalendářní rok
* možnost nákupu firemních výrobků za zvýhodněnou cenu
* občerstvení na pracovišti (voda, káva)
* čisté, nové a moderní pracovní prostředí
* firemní pracovní oblečení a jeho údržba – plně hrazena firmou
* firemní akce, očkování proti chřipce
* obědy dovážené na pracoviště – výběr z několika jídel
* možnost profesního růstu
* lokalita: Zásmuky u Kolína
* nástup MOŽNÝ IHNED!
Doplňující informace:
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.