- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete pracovat pro výrobní společnost na pozici zkušeného IT Manažera, který bude vést tým odborníků a zajistí efektivní provoz IT systémů? Hledáme ambiciózního jedince, který má zkušenosti s implementací nového ERP systému. Jste to Vy? Pak zašlete svůj životopis a staňte se nedílnou součástí týmu. :)
Významná česká výrobní společnost hledá nového kolegu do svých řad na pozici:
IT MANAŽER/KA - IMPLEMENTACE IS (90-110.000 Kč)
* Vedení a rozvoj týmu: Vedete a motivujete tým 9 IT profesionálů, abyste zajistili úspěšný provoz a rozvoj IT systémů.
* Správa projektů: Plánování, koordinace a kontrola projektů souvisejících s implementací a údržbou informačních systémů a serverů
* Strategické plánování: Spolupracujete s vedením společnosti na stanovení strategie pro IT oddělení a pomáháte s realizací strategických cílů.
* Správa IT rozpočtu: Monitorujete a spravujete rozpočet IT oddělení.
* Podpora uživatelů: Zajišťujete, že uživatelé mají přístup k technické podpoře a řešíte problémy a dotazy.
* Zabezpečení dat: Zajistíte, že všechny IT systémy jsou bezpečné a chráněny před hrozbami.
* Správa: SW licencí, IS, serverů, síťových technologií a zálohování dat
* VŠ vzdělání v oblasti IT
* Zkušenost s vedením a motivací týmu.
* Zkušenosti s implementací některého z větších IS/ERP
* Schopnost komunikovat v anglickém jazyce.
* Silné analytické a řešitelské dovednosti.
* Zkušenost s projektovým řízením.
* Znalost informačního zabezpečení a právních předpisů týkajících se IT.
* Praxi v oblasti správy PC, serverů a sítí
* Zkušenosti se strategickým řízením IT oddělení
* Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Motivující mzdové ohodnocení
* Pružnou pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
* 25 dní dovolené
* možnost občasného home office
* Příspěvek na penzijko
* Mobil a notebook
* Zvýhodněné stravování a cafeterie
* odměna za odpracované roky
* Kurzy cizích jazyků (AJ nebo NJ)
* nástup možný ihned, ale rádi si na Vás počkáme. :)
* místo pracoviště: okres Ústí nad Labem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.