- 60 000 – 75 001 Kč
- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost z oblasti kovovýroby, nábytkářské výroby a kompletním vybavením interiérů. V rámci růstu společnosti hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici kresličů / konstruktérů / přípravářů.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Nabízíme Vám zajímavou práci s profesním růstem a s částečným home-office.
Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní práci ve velmi dobrém pracovním týmu, a možnost zajímavého profesního a odborného růstu v rámci stabilní a rostoucí společnosti na Dolnobřežansku (Praha - západ).
U této pracovní pozice je chuť učit se důležitější, než délka Vaší dosavadní praxe.
Rádi tedy uvítáme i kandidáty / kandidátky s kratší praxí, aktivní absolventy apod.
Pracovní pozice je svým charakterem vhodná jak pro juniorní kandidáty, tak ale i pro zkušené kandidáty s praxí.
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- návrh technického řešení a uspořádání + základní vizualizace
- příprava výrobní dokumentace (výkresy, kusovníky, dxf, atd.)
- objednávky materiálu
- komunikace napříč celým firemním týmem (obchod, výroba, montáž...)
- vzdělání nebo alespoň praxi v nábytkářském oboru
- pokročilou znalost práce ve 3D programu CAD, ideálně TurboCAD + DAEX
- dobrou orientaci ve výkresové dokumentaci a zadání
- znalost materiálů (lamino, dýha, kompakt atd.), kování, LED osvětlení apod.
- samostatnost, pracovitost, flexibilita, odpovědnost
- připravenost a chuť učit se
- znalost práce na PC - Windows, Office
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou ve společnosti na Dolnobřežansku - Praha - západ
- velmi dobrý a přátelský tým kolegů a nadřízených
- mzdové ohodnocení 45 - 55 000 Kč (dle zkušeností a praxe) + další růst mzdy po zapracování
- klouzavou pracovní dobu dle dohody
- stravenky 99 Kč/den (SODEXO karta), kartu MULTI PASS (sport, kultura) apod.
- možnost částečného home-office (dle interních pravidel společnosti)
- možnost reálného profesního a osobního růstu
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.