- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
📊 Marketingový specialista | Plný úvazek| 13. mzda | Brno-jih
Hledáme zkušeného Marketingového specialistu/ku, který bude mít na starosti rozvoj marketingových aktivit pro inovativní mezinárodní firmu.
Pokud máte zkušenosti s B2B marketingem a rádi byste se podíleli na růstu značky a produktů, pak hledáme právě vás.
✏️ Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
📞 Rádi vás kontaktujeme a poskytneme podrobnosti o pozici.
* Zodpovědnost za vytváření marketingových materiálů – katalogy, brožury a další podklady firmy, a to ve více jazykových mutacích (primárně angličtina)
* Údržba webových stránek a e-shopu firmy – zajištění aktuálnosti informací
* Provádění analýz a rozborů pro obchodní tým a podporu rozhodování
* Spolupodílení se na vytváření a implementaci obchodní a marketingové strategie firmy
* Řízení marketingových kampaní (spolupráce s PPC agenturou)
* Správa a aktualizace fotografií, výkresů a dalších materiálů v informačním systému
* Správa a obsahová tvorba pro firemní sociální sítě
* Pravidelné postování odborných článků, novinek a aktualit na webu a sociálních sítích
* Správa firemního newsletteru
* Iniciativa v hledání nových marketingových strategií a způsobů propagace společnosti
* Praxe na dané pozici (nejlépe v technickém oboru)
* Komunikativní znalost angličtiny
* Silné komunikační a organizační schopnosti
* Uživatelská znalost Adobe Suite (velkou výhodou je znalost InDesign)
* Schopnost komunikace s IT dodavateli (ERP, e-shop)
* Samostatnost a zodpovědnost
* Zázemí stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti
* 13. mzda
* Práci v moderním prostředí
* Jazykové vzdělávání
* Mezinárodní přesah a možnosti kariérního růstu
* Lokalita: Brno – jih
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?