Obchodní manažer/ka - Brno

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Jste obchodně zdatný/ná? Baví Vás práce s Excelem? Pak přijďte k nám!

Jsme česká stabilní, úspěšná společnost OLMAN SERVICE s. r. o,,  a na trhu práce jsme již 33 let a pro naše obchodní oddělení v Brně - Bystrci hledáme novou posilu na pozici Obchodní manažer/ka obchodního oddělení.

 

Kde se nachází naše kancelář? V Brně Bystrci, na ulici J. Obrovského 1389/1b.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Vyhledávání potencionálních zákazníků (zákazník/zadavatel)
  • Tvorba cenových nabídek
  • Administrace, příprava a sledování celého procesu zadávacího, výběrového řízení 
  • Dodržování prodejních cílů
  • Komunikace s kontaktními osobami
  • Vyhodnocování obchodní činnosti
  • Marketingové aktivity/podpora prodeje
  • Příprava a uzavírání smluv  
  • Reprezentování společnosti na jednáních
  • Zpracování a archivování ukončených obchodních příležitostí

Co od Vás budeme požadovat?

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • Praxi na pozici Obchodník/ce výhodou
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Argumentační a prezentační schopnosti
  • Vynikající znalost PC (Excel, Word)
  • Znalost zákona o zadávání veřejných zakázek (134/2016 Sb.) výhodou
  • Čistý výpis z rejstříku trestů
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka

A na co se můžete u nás těšit?

  • Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
  • Zaměstnání na HPP
  • Finanční ohodnocení (základní mzda + prémiová složka)
  • Notebook, mobilní telefon
  • Přispějeme Vám na obědy formou stravenek

Sídlo firmy

OLMAN SERVICE s.r.o.
Jakuba Obrovského 1389/1b
635 00 Brno

IČO: 26293102
Datová schránka: mpc2wsv
Další informace:
GPS: 49.225542,16.53283,
S-JTSK: -603240.89 -1156797.25, RUIAN: 74876082

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?