- Plný úvazek

zodpovědnost za provádění úklidových prací na jednotlivých střediscích podle smluv se zákazníky
zodpovědnost za ekonomické výsledky svěřené oblasti
nábor nových zaměstnanců včetně zajištění jejich proškolení a řádného zácviku
provádění kontrolní činnosti u svých podřízených - dodržování parametrů a ukazatelů (např. používání řádné chemie a dodržování technologických postupů)
zodpovědnost za materiální a technologické vybavení na střediscích
zajištění odzkoušení nových technologií a chemií
úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti nejen při rozjezdu nových zakázek
účast na pravidelných provozních poradách
SŠ vzdělání s maturitou (ideálně v technickém nebo ekonomickém oboru)
dobrou znalost práce na PC - zejména sada MS Office
schopnost vést a motivovat zaměstnance
ŘP sk. B - aktivní řidič podmínkou
časovou flexibilitu
výborné organizační a komunikační dovednosti
vysokou míru nasazení a samostatnosti
aktivní přístup k řešení problémů
nástupní mzda 51 700 Kč
možnost pracovat pro ryze českou společnost s 25letou historií a více než 1 700 zaměstnanci
pružnou pracovní dobu
k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
zaučení na pozici uvedení do problematiky úklidových, strážních a speciálních služeb
stravenky (stravenkovou kartu)
každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick days
nepřilepíme Vás na kancelářskou židli - občas budete mít možnost pracovat z domova
nenecháme Vás v tom plavat - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou
Místo výkonu práce: Středočeský kraj
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?