- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme dynamického a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici personalista/administrativní pracovník. Náplní práce bude zajištění komplexní personální agendy, administrativní podpora týmu a svěřené agendy, komunikace s úřady.
Náplň práce: Vedení a správa personální agendy; Příprava a správa pracovněprávní dokumentace; Organizace a koordinace výběrových řízení; Podpora při zpracování mezd a docházky zaměstnanců; Komunikace s úřady a jinými externími partnery; Vyřizování administrativních úkolů; Správa vozového parku; Správa majetku
Požadavky: Min. SŠ vzdělání (ideálně v oboru personalistiky, ekonomiky); Zkušenosti na podobné pozici výhodou; Výborné komunikační a organizační schopnosti; Schopnost samostatné práce a pečlivost; Znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel a Word);
Znalost pracovněprávní legislativy výhodou; Aktivní přístup k řešení problémů
Nástup dle dohody
Nabízíme: Místo výkonu práce České Budějovice; Hlavní pracovní poměr na dobu určitou, následné prodloužení na dobu neurčitou; Zaškolení, notebook, mobilní telefon, vzdělávací kurzy/školení, firemní akce, stravenkový paušál; Stabilní pracovní prostředí v úspěšné společnosti; Motivující platové ohodnocení a benefity; 5 týdnů dovolené; Zdravotní volno; Kafetérie; Přátelský a podpůrný kolektiv
Pokud máte zájem připojit se k našemu týmu, zašlete svůj životopis a motivační dopis na kontaktní e-mail e-mail přes . V předmětu e-mailu uveďte "Pozice: Personalista /administrativní pracovník“. Těšíme se na vaše přihlášky!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.