- 60 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Charakteristika pozice
odpovědnost za obchody Moravské galerie v Brně
propagace obchodů Moravské galerie a zboží zde nabízeného
plánování a optimalizace stavu zboží v obchodech, výběr zboží souvisejícího s aktuálními výstavami a s činností MG, distribuce zboží na jednotlivé obchody
distribuce knih vydávaných Moravskou galerií do distribučních sítí a vybraných obchodů
řízení komisního prodeje s externími dodavateli a pravidelné zpracování vyúčtování
řízení obchodního týmu – součinnost při stanovování cílů, získávání zpětné vazby návštěvníků a zákazníků, vyhodnocování prodeje, příprava akčních plánů
zodpovědnost za bezchybný zákaznický servis a informovanost obchodního týmu
nábor nových zaměstnanců obchodního týmů a řešení personálních otázek včetně motivace zaměstnanců
odpovědnost za zapracování nových a rozvoj stávajících zaměstnanců obchodního týmu
odpovědnost za efektivní plánování směn a evidenci docházky
zodpovědnost za dodržování všech stanovených standardů spojených s chodem obchodu
zodpovědnost za prezentaci zboží a vzhled obchodů
příprava a provádění inventur, řízení skladového systému
administrativní činnosti související s provozem obchodů
pravidelný reporting – vyhodnocování tržeb a návštěvnosti Moravské galerie
součinnost s Lektorským oddělením při evidenci tržeb a návštěvnosti doprovodných
a edukačních programů
Kvalifikační předpoklady a požadavky
Přihlášku zašlete do 15. 2. 2022, a to elektronicky na adresu e-mail přes
nebo písemně na adresu: Moravská galerie v Brně, Husova 18, 662 26 BrnoVyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zaměstnanecké výhody:
Příspěvek na stravování, sickday, služební telefon
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?