- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
MANAŽEŘI OBCHODU
Nástup možný ihned.
Hledáme obchodníka, který nám pomůže rozvíjet obchodní činnost v oblasti varovných systémů (bezdrátových a drátových rozhlasů), ozvučovací techniky,kamerových systémů, veřejného osvětlení. Zkušenost z oboru je výhodou, ale není podmínkou. Jedná se o náročnou, zodpovědnou, ale velmi zajímavou práci.
POŽADUJEME: Střední školu s maturitou (ekonomický, obchodní nebo technický obor, bezúhonnost, Alespoň 3 roky zkušeností s obchodní činností. Zkušenost s jednáním se státní správou. Flexibilita. Samostatnost a schopnost organizovat si vlastní čas. Zapálení a zájem utvářet strategii pro dosažení růstu společnosti. Dobré prezentační a komunikační dovednosti
Schopnost pracovat v rámci týmu. Angličtina je výhodou (není podmínkou). Znalost základních SW na PC (Word, Excel, Outlook, Internet). Řidičský průkaz sk. B
Ochota cestovat nejen v rámci České republiky
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení projektu od jeho vzniku, přes návrh řešení až po finální realizaci. Kontaktní osoba pro stávající i nové zákazníky. Vyhledávání nových zákazníků a projektů. Prezentace řešení zákazníkům, školení zákazníků, účast na výstavách a konferencích. Spolupráce s výrobcem technologií na návrhu řešení pro jednotlivé projekty. Základní technická podpora zákazníků. Vytváření a vykonávání obchodní strategie ve spolupráci s vedením společnosti a partnery v oblasti veřejného osvětlení. Sbírání a vyhodnocování informací o trhu pro neustálý rozvoj obchodní strategie a růst obchodu
NABÍZÍME: Zázemí společnosti s dlouholetou tradicí. Přátelskou firemní kulturu. Komplexní zaškolení. Práci HPP, auto, mobil, notebook. Platové ohodnocení odpovídající osobním výsledkům (3 měsíční ochranná lhůta na zaškolení, zapracování, fixní plat 20.000,–Kč), následně provizní systém – odměny ze sjednaných obchodních případů. Po zaučení konečná výše mzdy není omezená. Velmi záleží na šikovnosti a pracovitosti zájemce.
První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes . Informace na tel. č. zobrazit tel. číslo
ov. 26.11.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?