IT administrátor - administrátorka

Trutnov
45.000 – 55.000 Kč

Stručný popis pracovní pozice
• správa a rozvoj všech firemních systémů
• podpora interní IT infrastruktury a uživatelů
• servis a údržba IT vybavení (servery, tiskárny, kamerový systém aj.)
• administrace klientských desktop počítačů s OS Windows
• správa datové sítě

Požadujeme:

  • • SŠ vzdělání technického směru
  • • znalost Windows 10; Windows Server 2012 R2/2016/2019 (AD, DNS, DHCP)
  • • zkušenosti s ERP K2 výhodou
  • • znalost programovacího jazyka (Pascal)
  • • znalost sítí TCP/IP
  • • znalost virtualizace VMware
  • • pokročilá úroveň znalostí produktů sady MS Office
  • • dobrou znalost HW PC a periferních zařízení (na úrovni praktických oprav)
  • • znalost anglického jazyka
  • • řidičské oprávnění skupiny B
  • • analytické myšlení a schopnost řešit problémy, spolehlivost a pečlivost
  • • ochotu vzdělávat se
  • • samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti

Nabízíme:

  • • dlouhodobou perspektivu uplatnění
  • • odborný růst
  • • příjemné pracovní prostředí
  • • motivující ohodnocení
  • • zaměstnanecké benefity
  • • nástup možný ihned nebo dle dohody

Benefity:

  • • 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
  • • vstupenky na různé sportovní a kulturní akce sponzorované firmami KASPER
  • • příspěvek na penzijní připojištění
  • • příspěvek na stravování zaměstnanců – vlastní jídelna + možnost objednání zatavených
  • obědů navíc
  • • příspěvky na dětské letní tábory
  • • odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců a patronáty nad novými zaměstnanci
  • • odměny při významných životních jubileích
  • • odměny za trvalé zlepšování
  • • odměna za 10 bezplatných odběrů krve
  • • měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace a aktivně používaný cizí jazyk
  • • dovolená nad rámec základní výměry
  • • pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc při mimořádných životních událostech
  • • očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
  • • další benefity dle aktuální nabídky…

Sídlo firmy

KASPER KOVO s.r.o.
Žitná 476
541 03 Trutnov

IČO: 46508465
Datová schránka: 552e944
Další informace:
GPS: 50.573982226606,15.944328535714,
S-JTSK: -628355.79 -1002979.67, RUIAN: 25076817

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rubena, s.r.o., fischer EAST center s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Obchodník / Obchodnice, Frézař / Frézařka, Operátor / operátorka NC / CNC strojů, Nástrojář / Nástrojářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Náchod, Nová Paka

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální kulturní zkušenost