Požadujeme:
- SŠ, případně VŠ vzdělání
- znalost nástrojů MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- komunikační úroveň anglického jazyka slovem i písmem
- praxe v administrativní oblasti min. 2 roky výhodou
- chuť učit se novým věcem
- trestní bezúhonnost, samostatnost, komunikativnost, pečlivost
- životopis
Nabízíme:
- odpovědnou práci v malém kolektivu – osobní přístup k zaměstnancům (zaškolení)
- jistotu a zázemí stabilní české společnosti
- flexibilní pracovní doba
- místo výkonu povolání Kostelec nad Orlicí
- zaměstnanecké benefity: příspěvek na životní pojištění, vzdělávací programy, zvýhodněné finanční produkty
- příspěvek na stravování
- služební mobilní telefon
Náplň práce:
- administrativní činnosti spojené s chodem střediska dopravy
Nástup možný ihned
Pokud se vám do 14 dnů neozveme, na pozici byl vybrán jiný kandidát.