- 27 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již zkušenosti v oblasti logistiky či plánování výroby? Láká Vás prostředí Automotive a chtěli byste využívat cizí jazyk na denní bázi?
Tak mi zašlete svůj životopis e-mail přes a staňte se naším novým:
LOGISTIKEM/TKOU DO EXPEDICE!
* Zajišťování dopravy u externích společností, komunikace s dopravci
* Na starosti papírování ohledně expedice hotových výrobků (kontrola dodacích listů, faktur, …)
* Řízení skladových zásob + přijímání na sklad + kontrola expedovaného materiálu
* Komunikace se zákazníky, dodavateli a napříč celou společností (hlavně výroba, prodej, plánování)
* Zodpovědnost za dodání materiálu do společnosti
* Vedení příslušné dokumentace v SAP
* Spoluúčast na inventurách
* Min. středoškolské vzdělání
* Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 1 rok
* Komunikativní Aj – nutností – denní využití
* Pokud jste se setkali se SAPem, velká výhoda
* Ochota pracovat na 2 směny
* Vhodné pro šikovné absolventy, ženy, muže
* Mzda od 30. do 38.000 Kč + zákonné příplatky
* Vhodné pro absolventy
* Využití anglického jazyka + školení
* 5 týdnů dovolené
* Dotované stravování
* Systém pravidelných benefitů (penzijko, životko, sport, kultura)
* Výborná dostupnost MHD +hlídané parkoviště
* Místo výkonu Pardubice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?