- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
KOORDINÁTOR DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PRO SOCIÁLNÍ A ZDRAVOTNÍ OBLAST (M+Ž)
O nás: Jsme vzdělávací společnost specializující se na akreditované vzdělávání v sociální oblasti, rekvalifikační kurzy a vzdělávání pedagogů. Jsme součástí skupiny VZK Group, což nám poskytuje podporu a spolupráci s odborníky z různých oblastí.
Koordinátor vzdělávacích kurzů bude mít u nás na starosti:
plánování, organizování a koordinaci akreditovaných vzdělávacích programů pro odborníky v sociální oblasti, komunikaci s klienty, lektory a účastníky kurzů, vyhledávání nových témat pro vzdělávací programy, aktivní komunikaci se zákazníky s nabídkami dalšího vzdělávání, navazování nových kontaktů a příležitostí s organizacemi aktivními v sociální oblasti
Co od vás očekáváme:
chuť a motivaci zapojit se do našeho týmu, zodpovědnost a samostatnost při řešení svěřených úkolů, organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu
Bez čeho se neobejdete:
středoškolské vzdělání, práce s MS Word a Excel, e-mailem a vyhledávání na internetu minimálně na středně pokročilé úrovni, schopnost samostatné práce a sebeřízení
Co je výhodou:
praxe v sociální a zdravotní oblasti, lektorské schopnosti a dovednosti, řidičský průkaz skupiny B
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis.
Zaměstnanecké výhody: přátelský malý kolektiv s možností online spolupráce, flexibilní pracovní doba, možnost home office, možnost zkráceného úvazku, účast va vzdělávacích kurzech a akcích zdarma, 3 dny sick days, výkonové odměny
HLÁSIT SE: Šlajsová Pavlína, e-mail: e-mail přes
- zaslat životopis, osobně pouze po předchozí domluvě mailem + zaslat životopisOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?