- 37 690 – 58 180 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
KOORDINÁTOR DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PRO SOCIÁLNÍ A ZDRAVOTNÍ OBLAST (M+Ž)
O nás: Jsme vzdělávací společnost specializující se na akreditované vzdělávání v sociální oblasti, rekvalifikační kurzy a vzdělávání pedagogů. Jsme součástí skupiny VZK Group, což nám poskytuje podporu a spolupráci s odborníky z různých oblastí.
Koordinátor vzdělávacích kurzů bude mít u nás na starosti:
plánování, organizování a koordinaci akreditovaných vzdělávacích programů pro odborníky v sociální oblasti, komunikaci s klienty, lektory a účastníky kurzů, vyhledávání nových témat pro vzdělávací programy, aktivní komunikaci se zákazníky s nabídkami dalšího vzdělávání, navazování nových kontaktů a příležitostí s organizacemi aktivními v sociální oblasti
Co od vás očekáváme:
chuť a motivaci zapojit se do našeho týmu, zodpovědnost a samostatnost při řešení svěřených úkolů, organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu
Bez čeho se neobejdete:
středoškolské vzdělání, práce s MS Word a Excel, e-mailem a vyhledávání na internetu minimálně na středně pokročilé úrovni, schopnost samostatné práce a sebeřízení
Co je výhodou:
praxe v sociální a zdravotní oblasti, lektorské schopnosti a dovednosti, řidičský průkaz skupiny B
Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis.
Zaměstnanecké výhody: přátelský malý kolektiv s možností online spolupráce, flexibilní pracovní doba, možnost home office, možnost zkráceného úvazku, účast va vzdělávacích kurzech a akcích zdarma, 3 dny sick days, výkonové odměny
HLÁSIT SE: Šlajsová Pavlína, e-mail: e-mail přes
- zaslat životopis, osobně pouze po předchozí domluvě mailem + zaslat životopisKdyž se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.