- 28 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte praxi z kvality a nepustíte do výroby špatný kus? Nevadí Vám práce na 3 směny. Chcete se ve své práci posunout výše? Do výrobní firmy v Pardubicích hledáme šikovné kontrolory/kontrolorky na vstup!
* Vstupní kontrola výrobků
* Uvolňování prvních kusů do výroby
* Vedení příslušné evidence o kontrolách a zkouškách
* Řešení neshod a korekcí, reportování vedení
* Vzorkování
* Používání různých měřidel dle plánů a výkresové dokumentace
* Hledá se nápravné a preventivní opatření
* Komunikace a spolupráce s dalšími odděleními
* Min SOU technický obor
* Vhodné pro ABSOLVENTY
* Praxe na odd. kvality výhodou
* Znalost AJ výhodou ne nutností
* Orientace ve výkresové dokumentaci
* Ochota pracovat v 3 směnném provoze
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 26.000 Kč
* Výplatní termín 10. dne v měsíci
* Benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* Čistá klimatizovaná výroba
* Šikovným zaručíme kariérní postup
* Dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* Možnost dostat se k jedinečným technologiím
* Nabízíme slevu na firemní služby a výrobky
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Pozveme Vás i na firemní akce
* Zajistíme bezplatné parkování
* Výborná i MHD dostupnost
* Místo výkonu práce – Pardubice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?