- 55 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
What are you looking for in a new position? Room for growth? More responsibility? Higher salary? Independence? Do you consider yourself as highly experienced accountant?
Maybe we are waiting for you!
The position of Account Manager is responsible for daily operation of Accounting Department. This will include but not be limited to: overseeing the accounting department and ensuring proper accounting policies and procedures are followed at all times and to assist company’s management team with financial planning and forecasting.
ACCOUNTING MANAGER
Your daily duties will be:
Maintenance of monthly management accounts
Preparation and review of the monthly financial statements
GL reconciliation
Reconciliation of all balance sheet accounts
Process month end closing
Tax compliance and annual tax return
Intrastat reporting
Payroll administration (20 people)
Bank payments (including international payments)
Cash flow reporting
Supervision of AP
Company debtor ledger including risk bad debt & credit limits assessment
Supervision of inventory integrity
Responsibility for audit process and year-end financials
Regular and ad-hoc reporting
Cost analysis
BENEFITY:
Competitive base salary in the industry
Meal tickets
Room for growth

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.