Accounting Professional with nice benefits!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have previous experience in ACCOUNTANCY?
…even shorter experience is fine (minimum 1 year)

Do you want to use ENGLISH?
… you will use English in daily communication with your colleagues, financial controller and business partners.

Is it important for you to develop your skills and organize your time?
…the company has a lot of nice benefits which are focused on training and personal development. You can also adjust your working hours according your needs due to flexible working hours and home office.

We have a prefect career opportunity to became a part of General Ledger team in stable international company!

Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders.

As a GL Accountant you will:

  • be responsible for month-end closing operations resulting in financial statement preparation,
  • prepare various types of reporting such as P/L report, Expense report etc.,
  • preform reconciliation and analytical review of GL accounts,
  • make a regular control of journal entries,
  • book more complex accounting operations, various adjustments and clearing,
  • participate on financial approving (invoices, purchase orders etc.),
  • assist to internal or external auditor and provide information as requested,
  • keep all entries and reconciliations in accordance with internal procedures ,
  • solving operational and accounting issues,
  • work closely with other team members and stakeholders.

REQUIREMENTS:
Does your profile meet the following criteria? Yes? Apply now!

  • Educational background in Accounting, Finance or Business Administration
  • Advance level of English is must
  • Previous accounting experience (even a short one) with knowledge of finance principles
  • Advanced PC literacy and MS Office (particularly Excel)
  • Strong analytical, organizational and problem solving skills
  • Very good communication skills

BENEFITS:
Have a look at the list of nice benefits

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s discounts
  • Refreshment including fresh fruit on workplace
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 40 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
KM konsult s.r.o. | KM konsult s.r.o. | Kroměříž Kroměříž
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
TOS - MET slévárna a.s. | TOS - MET slévárna a.s. | Čelákovice Čelákovice
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Letňany, Praha Letňany, Praha
  • 18 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
AmRest Coffee s.r.o. | AmRest Coffee s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 17 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
GAMAF s.r.o. | GAMAF s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Louda Auto a.s., Česká pošta, s.p., Zrno zrnko s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., mBlue Czech, s.r.o., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, EURINOX s.r.o., Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Aisa International, s.r.o., RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o., Bageterie Boulevard, JCOS s.r.o., Raiffeisenbank a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JOBSTART s.r.o., eDO finance, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Solutions Architect, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Rozpočtář / Rozpočtářka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Chodov, Praha, Nusle, Praha, Stodůlky, Praha, Smíchov, Praha, Nové Město, Praha, Celá ČR, Libeň, Praha, Radlice, Praha, Strašnice, Praha, Krč, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Zbraslav, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha, Košíře, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT