Accounting Professional with nice benefits!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have previous experience in ACCOUNTANCY?
…even shorter experience is fine (minimum 1 year)

Do you want to use ENGLISH?
… you will use English in daily communication with your colleagues, financial controller and business partners.

Is it important for you to develop your skills and organize your time?
…the company has a lot of nice benefits which are focused on training and personal development. You can also adjust your working hours according your needs due to flexible working hours and home office.

We have a prefect career opportunity to became a part of General Ledger team in stable international company!

Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders.

As a GL Accountant you will:

  • be responsible for month-end closing operations resulting in financial statement preparation,
  • prepare various types of reporting such as P/L report, Expense report etc.,
  • preform reconciliation and analytical review of GL accounts,
  • make a regular control of journal entries,
  • book more complex accounting operations, various adjustments and clearing,
  • participate on financial approving (invoices, purchase orders etc.),
  • assist to internal or external auditor and provide information as requested,
  • keep all entries and reconciliations in accordance with internal procedures ,
  • solving operational and accounting issues,
  • work closely with other team members and stakeholders.

REQUIREMENTS:
Does your profile meet the following criteria? Yes? Apply now!

  • Educational background in Accounting, Finance or Business Administration
  • Advance level of English is must
  • Previous accounting experience (even a short one) with knowledge of finance principles
  • Advanced PC literacy and MS Office (particularly Excel)
  • Strong analytical, organizational and problem solving skills
  • Very good communication skills

BENEFITS:
Have a look at the list of nice benefits

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s discounts
  • Refreshment including fresh fruit on workplace
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Max banka a.s. | Max banka a.s. | Malá Strana, Praha Malá Strana, Praha
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. října
UBK s.r.o. | UBK s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. října
Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Toyoda Gosei Czech, s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • od 26 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. října
THERÁPON 98, a.s. | THERÁPON 98, a.s. | Kopřivnice Kopřivnice
  • 18 500 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
EKO KOMÍNY, s.r.o. | EKO KOMÍNY, s.r.o. | Hrušovany u Brna Hrušovany u Brna
  • 16 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
Karlova pekárna s.r.o. | Karlova pekárna s.r.o. | Slavkov u Brna Slavkov u Brna
  • 11 000 – 13 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
Jan Baumann | Jan Baumann | Česká Kubice Česká Kubice
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
GASTRO Krásno s.r.o. | GASTRO Krásno s.r.o. | Horní Slavkov Horní Slavkov
  • od 13 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
Nemocnice Sokolov s.r.o. | Nemocnice Sokolov s.r.o. | Sokolov Sokolov
  • 15 000 – 18 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
HAKO plus s.r.o. | HAKO plus s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
I love pets s.r.o. | I love pets s.r.o. | Blansko Blansko
  • od 80 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
DONEX PRAHA - CZ s.r.o. | DONEX PRAHA - CZ s.r.o. | Sokolov Sokolov
  • 19 000 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
Interio spol. s r. o. | Interio spol. s r. o. | Litomyšl Litomyšl
  • 17 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
Půjčovna MARENT s. r. o. | Půjčovna MARENT s. r. o. | Sokolov Sokolov
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
AUTOSKLO TEAM s.r.o. | AUTOSKLO TEAM s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
SOLT s.r.o. | SOLT s.r.o. | Sokolov Sokolov
  • od 11 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
AGROPODNIK DOMAŽLICE a. s. | AGROPODNIK DOMAŽLICE a. s. | Domažlice Domažlice
  • 20 000 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
DRIVE CZ s.r.o. | DRIVE CZ s.r.o. | Turnov Turnov
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
E K O F I N P C spol. s r.o. | E K O F I N P C spol. s r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o., Twisto payments a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit