- 33 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek

Zavedená úklidová firma přijme na plný úvazek pracovníka na pozici Vedoucího úklidového provozu .
Praxe v oboru nutná !
Pracovní doba po – pá 06.00. –14.30 hod. Místo výkonu práce Chotěšov a Plzeň. Nástupní hodinová mzda 115,– Kč/hod/hrubého + měsíční osobní odměny. Náhrada za používání vlastního automobilu ve zkušební době. Nástup možný ihned. Pracovní náplň :
Vedení kolektivu úklidových pracovníků, organizace a kontrola kvality úklidového servisu, komunikace se zákazníkem, vedení personální agendy, mzdové podklady, vedení skladu. Požadujeme řidičské oprávnění skupiny B a ukončené střední odborné vzdělání .
Odolnost vůči stresu, samostatnost, řešení krizových situací, operativní přístup, zkušenosti s vedením kolektivu jsou nezbytné.
V případě zájmu kontaktujte a zašlete životopis : p. Jindra , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?