- 20 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rádi každý den skládáme puzzle – propojujeme zajímavé pracovní nabídky s talentovanými lidmi. Měníme lidem životy, protože jim otevíráme dveře k nové kariéře. Staň se jedním z nás.
Rádi ti pomůžeme s kariérou v oblasti vyhledávání talentů. Máme propracovaný systém vzdělávání a mentoringu a pokud budeš mít zájem, tak z tebe profíka uděláme. Začneš od základů a časem povedeš samostatně náborové zakázky. Ale pozor, tvou prací nebude administrativa a posílání emailů. Co to znamená? Máš na to zavolat do několika firem a přesvědčit HR manažera, že jsi pro jeho firmu vybral nejlepšího možného uchazeče. Máš-li obchodního ducha a touhu se prosadit, tuto práci si užiješ.
Jsme sice nejsilnější značkou v HR službách, ale rozhodně nepřijdete do nějaké obří korporace. V každém regionu ČR najdete rodinné týmy, které se dokáží v práci bavit. Ale tady to vůbec nemusí skončit. Sice teď hledáme kolegy především do Prahy, Brna, Ostravy a Plzně, ale náš záběr od recruitmentu, přes outsourcing HR, HR marketing po HR consulting a 35 poboček po celé ČR znamená mnoho možností pro další směřování kariéry.
S námi získáš přímý kontakt s klientem, moderní pracovní prostředí, profesní a kariérní rozvoj a motivační finanční ohodnocení se širokou škálou benefitů, např. občerstvení na pracovišti, teambuilding, flexibilní pracovní dobu, každodenní využití angličtiny.
Více o práci v Manpower najdeš zde: www.manpower.cz/nas-tym/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?