- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
místo výkonu práce : Zahradní 1938/46c, Bruntál
NÁPLŇ PRÁCE:
" výběr a nábor zaměstnanců včetně aktivního vyhledávání a komunikace s kandidáty – sociální sítě, personální agentury, databáze
" vedení osobních pohovorů, vyhodnocování dovedností a znalostí uchazečů
" reprezentace společnosti na veletrzích, náborových akcích a setkání zaměstnavatelů
" zajišťování propagace (inzerce a reklama) a sponzoringu
" úzká spolupráce s vedoucími pracovníky
" spolupráce se školami – propagace, praxe, veletrhy, exkurze
" pravidelný reporting
NABÍZÍME:
" samostatnou, smysluplnou a kreativní práci
" stabilní zázemí nadnárodní společnosti
" týdenní pracovní dobu 37,5 hod s pružným rozvržením
" pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, zkušební doba 3 měsíce
" nástupní mzdu od 37 000 Kč zahrnující pravidelnou 8% měsíční odměnu (v závislosti na praxi, kvalifikaci a zkušenostech)
" firemní benefity: roční prémie, čtvrtletní prémie, čerpání příspěvku na stravné a volnočasové aktivity formou elektronické platební karty, příspěvky na dopravné do zaměstnání, na penzijní připojištění, týden dovolené navíc, a jiné
PŘEDPOKLADY:
" min SŠ vzdělání s maturitou a praxí v náboru zaměstnanců alespoň 3 roky
" aktivní znalost sociálních sítí a náborových technik
" zájem o oblast personalistiky a jednání s lidmi
" výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, organizační vlastnosti
" AJ výhodou
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP:
" ihned/dle dohody
Hlásit se na e-mail zobrazit tel. číslo
Osobní schůzky s vybranými vhodnými uchazeči jsou sjednávány individuálně.
Z : 19.4.2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?