- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
• Dohled nad splněním cílů a požadavků na dodavatele z hlediska kvality, nákladů a dodávek.
• Zodpovědnost za náklady na vstupní materiál
• Spolupráce na zlepšování výrobních procesů, implementaci moderních metod štíhlé výroby
• Spolupráce na projektech na snižování nákladů.
• Vedení projektů v oblasti nákupu na globální úrovni
• Plánování nákupních aktivit
• Vyjednávání o cenách
• Spolupráce s mateřskou společností, koordinace a komunikace interních požadavků
• Samostatné vedení nákupní agendy, realizace jednotlivých obchodních případů nákupu
• Úzká spolupráce s oddělením logistiky a výroby
• Udržování databáze dodavatelů a zboží, spolupráce na řízení a optimalizaci zásob
• SŠ/VŠ ekonomického nebo technického zaměření
• Min. 5 let zkušeností v oblasti nákupu, plánování nebo logistiky ve výrobní firmě, z toho min. 2 roky na obdobné vedoucí pozici
• Velmi dobrá orientace ve všech oblastech řízení materiálu (plánování, nákup, skladování, logistika)
• Plynulou znalost AJ nebo NJ (centrála v Německu)
• Samostatnou a odpovědnou pozici v úspěšné mezinárodní společnosti
• Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
• Moderní technologické vybavení
• Možnost profesního rozvoje a seberealizace
• Příjemné pracovní prostředí
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Zaměstnání na HPP na dobu neurčitou
• Nástup možný ihned či po vzájemné dohodě
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?