- Zkrácený úvazek
Požadavky:
- SŠ/ VOŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo humanitního zaměření, praxe v personální administrativě nebo na obdobné pozici výhodou, základní komunikativní znalost AJ (porozumění pro zpracování reportů), velmi dobrá znalost práce na PC – zejména MS Excel, ekonomické povědomí; výhodou znalost archivace dat a programu SAP; pečlivost, spolehlivost, naprostá samostatnost, zodpovědný přístup, loajalita
Popis:
Zpracovávání personálních dat, reporting vedení společnosti, příprava podkladů pro nástupy a odchody zaměstnanců; administrativní podpora pro HR manažera a personální oddělení výrobní společnosti; archivace dat, kontrola dokladů, faktur; pomoc a spolupráce při náborech na nižší pozice.
Nabídka:
Práce pro velmi perspektivní zahraniční výrobní společnost. Motivující mzdové ohodnocení podle zkušeností kandidáta. Možnost dalšího růstu a odborných školení v oblasti HR. Nástup podle možností kandidáta – nejlépe únor, březen 2017
Pracoviště: Rychnov n. K. okr.