Pracovník zákaznického servisu – servisní agenda

Planá nad Lužnicí
30.000 – 35.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Jsme stabilní česká firma působící zejména  na jihu Čech. Specializujeme se na prodej, dodávku a montáž chladírenských technologií, klimatizací, vzduchotechniky, tepelných čerpadel a fotovoltaiky. Na všechny námi dodávané technologie zajišťujeme také kompletní servis. 

Náplň práce:

  • Péče o zákazníky a komunikace ohledně servisních požadavků

  • Příjem a evidence servisních hlášení

  • Plánování a organizace servisních zásahů

  • Denní komunikace se servisními techniky

  • Zajištění kompletní administrativy – od otevření servisu po jeho uzavření

  • Příprava podkladů pro fakturaci servisních úkonů

  • Spolupráce s dalšími odděleními společnosti

Co od Vás očekáváme:

  • Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování

  • Zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost

  • Schopnost organizovat si práci a řešit více úkolů najednou

  • Základní technické povědomí výhodou (není podmínkou)

  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail, interní systémy)

  • Praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zaměstnání ve společnosti s přátelským kolektivem

  • Smysluplnou a různorodou práci, která každý den vypadá trochu jinak

  • Možnost zaučení – není nutné mít předchozí zkušenosti ze servisu

  • Odpovídající finanční ohodnocení

  • Přístup vedení a kolegů, kteří opravdu pomáhají

  • Benefity dle interních možností (doplnit)

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

ENERGOSTAR Tábor s.r.o.
Sedláčkova 1856/19
390 02 Tábor

IČO: 26112191
Datová schránka: 78y38pf
Další informace:
GPS: 49.412257,14.682984,
S-JTSK: -734228.00 -1119960.63, RUIAN: 19813856

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.