- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Naším klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti poskytování služeb. V současné době hledá do oddělení zákaznického servisu nováčky pro posílení stávajícího týmu. Ti pak budou denně využívat anglický a francouzský jazyk při komunikaci se zákazníky a specialisty.
O co vlastně jde? Co budu dělat? Co musím umět? A co za to??
Nejdůležitější pro tuto práci je, abyste byli schopni se domluvit jak anglicky, tak i francouzsky, ústní i písemnou formou. Tyto jazyky budete využívat každý den při komunikaci se specialisty při řešení požadavků klientů.
Požadavky a jejich řešení budete reportovat pomocí interního systému (zaškolení).
Podmínkou je pak úspěšně složená maturitní zkouška a schopnost pracovat s MS Office na pokročilé úrovni.
Pozice je vhodná pro dynamické osobnosti, kterým nevadí práce pod tlakem, rádi pracují v týmu a chtějí se dále vzdělávat.
Výhodou je ŘP sk. B.
Společnost kromě zajímavého platového ohodnocení a kariérního postupu nabízí svým zaměstnancům nespočet firemních benefitů, např. 5 dní dovolené nad rámec zákona, stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na sport a volnočasové aktivity, slevy u partnerských společností, jazykové kurzy a další...
Moderní prostory společnosti jsou pak umístěny v blízkosti centra Ostravy s možností parkování nebo blízko MHD.
Zaujala Vás tato pozice?
Máte zájem dozvědět se více?
Zašlete mi svůj životopis s kontakty na sebe a já se s Vámi spojím k bližší diskuzi.
Pozice Vás nezaujala, ale i tak se díváte po trhu práce? Pošlete mi svůj životopis a Vaši představu budoucí práce a já porovnám Vaše požadavky s aktuální nabídkou práce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.