Bankéř/ka klientské péče - Hlučín

Hlučín
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.

Co budete mít na starosti:

  • Stanete se tváří České spořitelny, protože budete prvním kontaktem s našimi klienty, ať už osobně nebo telefonicky.
  • Budete jim pomáhat s vyřízením servisních požadavků přímo na recepci nebo v samoobslužné zóně a podporovat je ve využívání digitálních technologií.
  • Identifikovat potřeby klientů a rozpoznávat obchodní příležitosti pro případné přesměrování na osobní bankéře.
  • Součástí této pobočky je i práce s hotovostí – budete provádět hotovostní transakce v tuzemské i cizí měně.

Jak poznáte, že vám práce u nás půjde:

  • Jste rád/a v kontaktu s lidmi a bude vás těšit vytvářet pozitivní zážitek našim klientům.
  • Nezaskočí vás různorodé situace a zvládnete je s úsměvem.
  • Jste proaktivní a zajímá vás obchod ve světe financí, kde budete získávat další zkušenosti.
  • Rád/a pracujete s moderními technologiemi.
  • Máte ukončené vzdělání minimálně maturitní zkouškou.

Čím vás (kromě jiného) podpoříme?

  • Pro svou práci budete potřebovat několik bankovních certifikací, které vám uhradíme: Spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení a spotřebitelské úvěry na bydlení (kombinovaná), Životní a neživotní občanské pojištění (VII. KZP NOP), Kapitálový trh (ZPKT I.) a Doplňkové penzijní spoření (DPS). Na jejich získání budete mít v průběhu adaptace 6 měsíců, už teď si však můžete vyzkoušet test nanečisto na vzdělávacím portálu České bankovní asociace – Educa.
  • Našlapanou adaptací, během které se budete učit nejen praxí od těch nejlepších, ale máme pro vás připraven náš vlastní intenzivní vzdělávací program prezenčních kurzů, e-learningů a dalších vzdělávacích aktivit. K ruce budete mít zkušené kolegy na pobočce, mentora a podpůrné týmy.
  • Nadstandardními benefity, které můžete prozkoumat níže.

Sídlo firmy

Česká spořitelna, a.s.
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha

IČO: 45244782
Datová schránka: wx6dkif
Další informace:
GPS: 50.04415775,14.4437986,
S-JTSK: -741561.13 -1048028.41, RUIAN: 22731423

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.