- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VEDOUCÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKU SecondHelp
Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání. Výborné manažerské a komunikační dovednosti. Pro zákaznické chování, schopnost dobré organizace práce a času
Sociální cítění a empatie. Práce na PC, uživatelsky MS Office. Řidičský průkaz skupiny „B“ podmínkou (aktivní řidič).
Výhodou: Zkušenosti s řízením malého kolektivu. Zkušenosti s osobami se zdravotním postižením.
Náplň práce: Organizace prodeje kvalitních značkových oděvů z druhé ruky ve dvou zavedených prodejnách SecondHelpu ve Valašském Meziříčí a Rožnově pod Radhoštěm
Organizace nákupu, praní, žehlení, úprav, třídění, skladování, oceňování textilu
Finanční řízení sociálního podniku SecondHelp. Propagace prodejen, organizace marketingových akcí. Řízení pracovního kolektivu, rozpis směn, kontrola dodržování pracovní doby, výkazy práce zaměstnanců. Výběr, zaškolování nových pracovníků
Rozvoj sociálního podniku SecondHelp. Znalost účetního SW Pohoda. Orientace v módních trendech.
Jedná se o hlavní pracovní poměr. První smlouva na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Pracovní místo vhodné i pro osoby s invalidním důchodem.
Uzávěrka přihlášek: 22. 9. 2017
První kontakt:
Svůj životopis a motivační dopis zasílejte e-mailem: e-mail přes nebo poštou. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Na Vaší žádosti, prosím, uvádějte název pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Bližší informace: www.diakonievm.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?